کارت ضمانت

کارت ضمانت
19اکتبر

باید قبول کنیم که طراحی و چاپ کارت گارانتی دو بعد کاملاً متفاوت دارد.

در حقیقت استفاده کنندگان از این کارت‌ها دو طیف هستند:

1. گروه خریدار محصول: خریداران با وجود محصولات دارای گارانتی و ضمانت مطمئن هستند که کالای مورد نظر کیفیت خوبی دارد و هزینه نگهداری به آنها تحمیل نمی‌کند.

وقتی که یک شرکت برای محصول خود گارانتی تعیین می‌کند، یعنی نسبت به کیفیت و طول عمر آن برای زمان گارانتی اطمینان دارد، پس این اطمینان خاطر خوبی است.

2. گروه فروشنده محصول: فروشندگان با وجود گارانتی محصول خود این اطمینان را به وجود می‌آورند که به مشتری اهمیت می‌دهند.

وقتی که یک فروشنده اقدام به طراحی و چاپ کارت گارانتی می‌کند، انتظار دارد که این کارت توسط افراد دیگر هم دیده شود و حتی توسط خریدار برای او تبلیغات صورت گیرد.

بنابراین به صورت غیرمستقیم انتظار می‌رود که کارتهای گارانتی منجر به افزایش فروش شوند.

کاربرد کارت گارانتی 

کارت گارانتی در حوزه‌های مختلفی کاربرد دارد و به احتمال زیاد شما نمونه‌های مختلفی از آنها را دیده‌اید.

کارت گارانتی گروه های خودروسازی ، کارت گارانتی گوشی ، کارت گارانتی لوازم خانگی ، کارت گارانتی تبلت ، کارت گارانتی پوشاک ، و کارت گارانتی تجهیزات الکترونیکی تنها چند مورد پرکاربرد از آنها هستند.

این در حالی است که صنایع مختلفی می‌توانند از طراحی و چاپ کارت گارانتی برای محصولات خود استفاده کنند.

طراحی کارت گارانتی 

طراحی کارت گارانتی

 

  • از الگوها و طرح‌های مربوط به کسب و کار خود کمک بگیرید
  • رنگ بندی جذابی داشته باشید و به سلیقه مشتری اهمیت دهید
  • اطلاعات تماس خود را برای فروش بیشتر بر روی کارت گارانتی بنویسید
  • از محصولات دیگر هم در گارانتی خود نام ببرید
  • از فضای پشت کارت اضافی استفاده کنید تا تبلیغات بیشتری انجام دهید.