طراحی استیکر
در شبکههای اجتماعی بسیاری از مخاطبان واکنش خود را نسبت به مطالب و پیامها با استیکر نشان میدهند و حتی بسیاری از مخاطبان استیکرها را ذخیره میکنند. میتوان از این استیکرها برای کسب درآمد و معرفی کسب و کار استفاده کرد؛ کسب و کارهای مختلف اینگونه استیکرها را مختص به کسب وکارشان تولید میکنند. استیکر برای رساندن مفاهیم به مخاطبان استفاده میشود. اینگونه مفاهیم همانند تائید مطلب، شاد بودن، غمگین بود، تعجب کردن، رساندن شعار یک کسب وکار خواهد بود.
در طراحی استیکر چه نکاتی باید رعایت شود
- استفاده از رنگ های جذاب
- استفاده از تصاویر نوستالژیک و کارتونی
- استفاده از فونت مناسب
- استفاده از فونت مناسب
- استفاده از شعرهای جذاب
- درج رویدادهای مختلف کسب وکار
- معرفی محصول و کسب وکار